niedziela, 24 marca 2019

ATSAMD21 osadzony na płytce.

To nie artykuł ale zajawka. Udało się znaleźć chwilę czasu aby przylutować ATSAMD21 w obudowie 32-pin na moją nową płytkę developerską. Obudowa 32-pin jest bardzo łatwa do przylutowania , odstęp pomiędzy padami jest znacznie większy niż dla wersji 48-pin. Na płytce znajdzie się m.in superaśny transciver Silicon Labs SI4463 z dedykowaną antenką.
Pamięć EERAM 47L16, genialny wynalazek Microchipa oraz czujnik temperatury TC77 a tego zwierza jeszcze nie poznałem. Płytka wyszła bardzo zgrabnie i już się cieszę jak dziecko z własnej pracy organicznej :). Mam zamiar przed zalutowaniem płytki porobić szybkie testy Power Saving dla ATSAMD21 zobaczymy jak to wyjdzie. Idą święta i czas jest ograniczony a ja mam wyrzuty sumienia, że Żonie w porządkach w ogródku nie pomagam.

Pozdrawiam
picmajster.blog@gmail.com



Linki :

ATSAMD21E18 - strona producenta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz