środa, 18 kwietnia 2018

Si4432 moduł radiowy do płytki developerskiej dla PIC32MM

Kolejnym małym projekcikiem będzie przygotowanie modułu radiowego opartego o chipset Silion Labs Si4432, który bedziemy mogli wpiąć w płytkę developerską dla PIC32MM. Posiadam zarówno gołe chipsety Si4432 jak i gotowe płytki aplikacyjne z anteną w komplecie. Na razie skorzystam z gotowców, czyli z płytek aplikacyjnych, które osadzę w module zapinanym na złącze PICbus w płytce developerskiej. Projektowany moduł umożliwi mi w wygodny dla mnie sposób przetestowanie transciverów od Silicona, co do których mam pewne plany na przyszłość.


Na mojej płytce developerskiej do PIC32MM mamy do dyspozycji dwa złącza PICbus, złącza są kompatybilne z płytkami MikroElektroniki.


Kolejna projektowana przeze mnie mini-płytka będzie zawierała docelowo następujące komponenty :
  • moduł radiowy Si4432 firmy Silicon Labs
  • czujnik temperatury firmy Microchip MCP9808 (z rozbudowanymi funkcjami "zarządzania" temperaturą)
 Schemat elektryczny mini-płytki PICbus  :




Być może jeszcze coś dopakuję do płytki jak będzie miejsce. Na razie trwa faza koncepcyjno-projektowa.

Poniżej przymiarka do płytki widok warstwy TOP, na warstwie BOTTOM znajduje się cyfrowy czujnik temperatury MCP9808. A najbardziej mi się podoba ta jaszczurka - oficjalna maskotka firmy Silicon Labs :)
Cieszę się, że moduł transcivera idealnie wpasował mi się w rozmiar płytki PICbus.





Gotowy produkt na zdjęciu poniżej :


Teraz muszę znaleźć czas aby te moduły przetestować.


Pozdrawiam
picmajster.blog@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz