niedziela, 23 grudnia 2018

RADOSNYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA

ABYŚMY SPOKOJNIE. PATRZYLI  JAK ROSNĄ NASZE DZIECI . ABY SĄSIAD BYŁ NASZYM PRZYJACIELEM A CZŁOWIEK CZŁOWIEKOWI BRATEM. ŻEBY NIKOMU NIE ZABRAKŁO JEDZENIA NA TALERZU. NIECH POKÓJ NA ZIEMI KWITNIE A MIŁOŚĆ ZABARWIA NASZE ŻYCIE.

ZDROWYCH , SPOKOJNYCH , RODZINNYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA ..... I ZAPACHU PIERNIKÓW W DOMU :)   Życzy PICmajster.

Pierniki piekła moja Córka jakby co. U mnie takich talentów brak .Ja tylko zrobiłem jedną nazwijmy to wigilijną potrawę , sałatkę jarzynową z jajkami i majonezem. Żona mnie skarciła, że za grubo pokroiłem składniki ale potem się zajadała i ze zdziwieniem w oczach powtarzała dobre, dobre ... :) 

Pozdrawiam
picmajster.blog@gmail.com


1 komentarz:

  1. Zdrowych i wesołych Świąt Bożego Narodzenia a w Nowym roku nowych artykułów ;-)

    OdpowiedzUsuń