piątek, 12 kwietnia 2019

ATSAML10/11 - czerwone korale...na na na dam dam dam

Prosto z "płytkarni" śliczniusia płyteczka developerska dla ATSAML10 i ATSAML11 w wersji 32-pin .Zabrakło niestety na niej mojego nowego loga klubowego :) oraz jednego elementu w postaci dławika 10uH, który przyda się do zmiany trybu zasilania na BUCK. Nie mniej płytka jest w pełni funkcjonalna i czeka na zamówiony ATSAML10E16, wszystkie pozostałe komponenty mam już skompletowane. Po raz pierwszy zamówiłem płytkę w kolorze czerwonym i przyznam , że był to bardzo dobry wybór. Płytka jest śliczna i nie można od niej oderwać oczu. Na GitHub zamieściłem plik Gerbera płytki ver 3.0 z logo klubowym i dławikiem 10uH w obudowie 1210.

Na pokładzie m.in gniazdo dla modułu radiowego RF SI4463 firmy Silicon Labs . Obecnie mentalnie przygotowuję się do rozłożenia tego transcivera na czynniki pierwsze , teraz już nie ma zmiłuj się skoro moduł trafił na płytkę.  Na płytce znajdziemy również pamięć EERAM 47L16 firmy Microchip. Ta genialna pamięć, będzie już chyba standardem na moich płytkach. Najbardziej jednak zaskoczył mnie rozmiar LDO SPX3819, taka mała pchełka a 500mA na klatę weźmie szok w trampkach. Nie ma potrzeby pchać się w przetwornice, które zaaplikowane do świata oświetlenia LED niszczą nam wzrok. No a z tym wzrokiem to chyba chodzi o to abyśmy nie mogli rozczytać składu produktów spożywczych :)., które mają coraz mniej składników nadających się do bezpiecznego spożycia :).


Pozdrawiam
picmajster.blog@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz